DOMENII ŞI CRITERII PENTRU ASIGURAREA CALITĂŢII EDUCAŢIEI
- Capacitatea instituţională, care rezultă din organizarea internă din infrastructura disponibilă, definită prin următoarele criterii:
1. structurile instituţionale, administrative şi manageriale
2. baza materială;
3. resursele umane;
- Eficacitatea educaţională, care constă în mobilizarea de resurse cu scopul de a se obţine rezultatele aşteptate ale învăţării, concretizată prin următoarele criterii
1. conţinutul programelor de studiu;
3. activitatea de cercetare ştiinţifică sau metodică, după caz;
4. activitatea financiară a organizaţiei;
- Managementul calităţii, care se concretizează prin următoarele criterii:
1. strategii şi proceduri pentru asigurarea calităţii; proceduri privind iniţierea, monitorizarea şi revizuirea periodică a programelor şi activităţilor desfăşurate;
2. proceduri obiective şi transparente de evaluare a rezultatelor învăţării;
3. proceduri de evaluare periodică a calităţii corpului profesoral;
4. accesibilitatea resurselor adecvate învăţării;
5. baza de date actualizată sistematic, referitoare la asigurarea internă a calităţii;
6. transparenţa informaţiilor de interes public cu privire la programele de studii şi, după caz, certificatele, diplomele şi calificările oferite;
7. funcţionalitatea structurilor de asigurare a calităţii educaţiei.