Romana Deutsch Magyar

LABORATOR DE ELECTRONICA

Cele două au coexistat în această formulă până în 1991, când toate formele de învăţământ s-au unificat sub numele de Grup Școlar Energetic Braşov, cuprinzând clase de liceu, zi și seral, şcoala profesională, şcoala de maiştri şi, din 1994, şcoala postliceală.

  • Formarea capacitatilor intelectuale, a abilităților practice și a disponibilităților afective prin asimilarea de cunostinte estetice, morale și știintifice;
  • Cultivarea sensibilității fără de problematica umană, fără de valorile moral-civice, a respectului pentru natură și mediul înconjurator (eco-educatia);
  • Cultivarea sensibilității fără de problematica umană, fără de valorile moral-civice, a respectului pentru natură și mediul înconjurator (eco-educatia);
  • Lorem ipsum
  • Asimilarea de cunostinte estetice, morale și știintifice (în domeniile tehnică de calcul, instalați electrice, automatizări și mecatronică);
  • Însușirea cunoștințelor știintifice, a valorilor culturii naționale și universale; 
    Cultivarea sensibilității fără de problematica umană, fără de valorile moral-civice, a respectului pentru natură și mediul înconjurator (eco-educatia);
  • Cultivarea sensibilității fără de problematica umană, fără de valorile moral-civice, a respectului pentru natură și mediul înconjurator (eco-educatia);

DESPRE NOI

Istoria acestui Colegiu începe în anul scolar 1967-1968, atunci când a început să funcţioneze Liceul Industrial nr.1, concomitent cu Şcoala Profesională nr. 10. Cele două au coexistat în această formulă până în 1991, când toate formele de învăţământ s-au unificat sub numele de Grup Școlar Energetic Braşov, cuprinzând clase de liceu, zi și seral, şcoala profesională, şcoala de maiştri şi, din 1994, şcoala postliceală.

Actul de înfiinţare al liceului este Hotarîrea nr. 52 a Colegiului Ministerului Energiei Electrice din 30.05.1967. Primele clase au funcţionat în cele două săli ale Dispensarului sanitar I.R.E. Brașov, pe strada Zizinului, nr. 104. Abia în anul 1968 s-a dat în folosinţă localul de azi al şcolii, care a fost modernizat în timp pentru că s-au mai construit ateliere, poligonul de manevre, căminul şi sala de sport.

  • Formarea capacitatilor intelectuale, a abilităților practice și a disponibilităților afective prin asimilarea de cunostinte estetice, morale și știintifice (în domeniile tehnică de calcul, instalați electrice, automatizări și mecatronică);
  • Însușirea cunoștințelor știintifice, a valorilor culturii naționale și universale; 
    Cultivarea sensibilității fără de problematica umană, fără de valorile moral-civice, a respectului pentru natură și mediul înconjurator (eco-educatia);
  • Cultivarea sensibilității fără de problematica umană, fără de valorile moral-civice, a respectului pentru natură și mediul înconjurator (eco-educatia);